I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday

Banyaknye Buku......

Assalamualaikum & Hye..^^


       Okey semalam pegi PESTA BUKU ANTARABANGSA kt PWTC..mmg wajib la pegi sebab aku suke membace.bersame teman seperjuangan siti balqis yang ayu gitu dan si cek mek molek asnida mat aziz...hehehe.best banget..!macam2 buku ade dengan potongan harga yang berbaloi2..rase cam nak beli semua je,tp duit plk tidak mengizinkan.sob2..semua dewan kami jelajah..aku cume beli 4novel n buku tuk ayah,amin n adek.jumpe ain maisarah,ala penulis buku best seller tu..penulis novel yang lain2 tak jumpe pulak, mungkin die orang malu kot nak jumpe aku...HAHAHA..okey pas dah penat menjelajah kat pesta buku tu,lokasi seterusnya TS.motif pegi ts.??nak beli cool blog je...HAHAHA.lepak2 makan kat mamak,gosip2,ngumpat2,itu sudah tentu..kih3.walaupon dah malam kaki masih nak berjalan menikmati keindahan Kuala Lumpur..cewah.pegi sungei wang jalan2 tanpe hala tuju...seperti biase asnida menjalankan misinye pegi ke kedai asam dan menikmati testernye,pada hal tak beli pon....pusing2 kt kedai tu,makan ape yang nak n klua...HAHAHA.terok betol budak kecik ni....eh lupe aku n balqis joint same jugak....ngeee~penat dah kaki nak melangkah,balik umah dan teros zzzzzzzzzzzzzzzzz......ape ape pon enjoy klua dgn korang.terima kasih kawan...LOVEu :)


 shopping buku

saya

:)


ain maisarah n me

balqis n asnida


mereka

cool blog.!





No comments:

Post a Comment