I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday

JaNgan Jadi PEREMPUAN #$%^*!!

ENTRY KHAS TUK KAU..!

           Tak habis2 nak ganggu hidup aku kan.ape lagi yang kau tak puas hati..selame ni kau buat aku diam je okey…I can forgive but cannot forget..Forgive tu pon ntah la tak sepenuhnye..pesan kat mak kau tak perlu la nak sibuk2 kat amin lagi…jangan ganggu kiteorang lagi.kan kau dah ade pakwe,anggap je la pkwe kau tu cam anak sendiri ckp dgn mak kau…anggap cm family la ape la..haiyaaaa…bkn ape  aku risau amin tpon niat nak tnye khbar mak kau,tp nnti anak die pon perasaan nnti n jaje cite eh pkwe die gtu gni….kau.??macam aku tak kenal…..!dh biase terkene.Aku bukan nak bergado,or nak ape….tapi kau perempuan kau patot paham perasaan perempuan..kau konon berlagak matang,,,,tp sebenarnye kau yg tak matang…kau tu pangkat kakak2 aku kot.perlunye aku respect,tp kalau cam ni carenye…damn.! N aku tersangat serik nak buat baik dgn kau n family kau…cukup la aku dah bnyk kali terkene…jumpe bpk kau kt kubur suh kirim salam kt mak kau n jage kesihatan jap lagi dapat tau anak die macam s*** cucuk aku dari belakang…!buang la busuk hati kau perempuan.buat hidup kau sendiri..k amin memang salah jugak aku tak salahkan kau sorang je...dua2 same je sorang menggatal sorang menngedik..kau pon tak care la minah…mak cik kau bcakap dgn aku kau terjerit2 kat blakag.plz la….tak tau la betol ke x m.cik kau..hal kau tp kau sibuk nak libatkan orang lain.pas tu menjaje  cite pasal aku sane cni…ok aku dah kenal sangat kau sape...kalau bole dgn sume orang kau nak bercerita.b4 this macam aku tak tahu..aku main comment2  kt fb kau plk terase then kau mencarut ayat sok suci kau tu ntah pape update status fb..aku senyap je..patot aku yang marah..kau plk lebih2….ok tu je la kot..HAHAHA
     .kalau aku salah aku mintak maap…walawei..satu je aku mintak tolong jauh n jangan ganggu hidup aku lg ye perempuan yang bername S_ _ _ _ _.macam m.cik kau cakap kt aku belajar kat POLYTECHMARA,pandai kan,so jangan macam tak de otak.(eh cane m.cik kau bole tau ek aku stdy mane,that’s the one point yg mnunjukkan kau bcite psal aku kan)..haa ni aku plk nk cakap kat kau,kau stdy kat U**(pandai la tu kan walau kwn baik kau sndiri ckp kau dapat kos lelong)otak ade pakai jangan letak kt lutut..okey.mind ur own bisness….!!dont disturb my life.!aku bukan nak gado pasal lelaki…mak aku pon pesan..hahai.tp hak aku,aku rase perlu aku pertahankan,aku pertahankan la.….remind that.watch out bebeh.!tak perlu berlagak baik…I know who u are..tak tau la klo dah berubah..mudah2an...HUHUHU..







hati menangis tak siape yg tahu..mungkin ade hikmah semua ini.tabahkan aku YAALLAH menghadapi dugaan MU..:(

No comments:

Post a Comment