I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday

SeLAmaT HAri IBU..^^

Assalamualaikum....

      SELAMAT HARI IBU  tuk my mum puan.Rohana.... KAKAK SAYANG MAK SANGAT2... a lot of thankz sbb lahirkan kakak kt dunia ni,membesarkan,mendidik,mngasuh kakak n macam2 lagi la sampai kakak jadi macam sekarang..sabar dan gigih layan kerenah anak mak ni walau tnpe Azman yg sepatutnye same2 menggalas tanggungjawab tu...tak pe la mak..ade mak dalam hidup kakak pon dah cukup..mak yang sentiase ade saat kakak suke dan duke...mak yang sentiase ade tuk memberi nasihat tanpe jemu tuk kakak jadi manusia yang berguna..kakak akan selalu ingat pesan mak "belajar rajin2,bukan tuk mak,bukan tuk sape,tp tuk diri kakak sendiri supaya senang di kemudian hari"..mak selalu pesan tu ulang2...insyaAllah mak kakak tak kan hampekan mak..kakak pon tak nak ape..hanye DOA mak yang kakak inginkan...iLOVEu..  satu hari tu aku mimpi mak aku meninggal..dalam mimpi tu aku mnangis...tp dlm mmpi tu mmg aku nangis betol2...bgn2 tido teros msg mak..menitik air mata bile mak balas..mak okey je cume tak sihat ckit...ALHAMDULILLAH..tak dapat aku bayangkan kalau aku kehilangan die..TUHAN PANJANGKAN UMURNYE='(
            
            SELAMAT HARI IBU juga tuk ibu2 di luar sane...!^^ pas dah wish kt mak,wish kat mak lagi satu,mak mertua.??hahai...mak si gemok itu..msj die n suh sampaikan..mlm td bberbual dgn mak awak lupe plk nk wish..ingat lagi mase dok same2 dgn mak awak..cam2 die pesan..die nak sgt tgk awak berubah..die ckp dlm sume adik bradik awak yg paling degil.!haa...mak pesan kalau ade jodoh antare kite mak suh saya ajar awak ngaji,suh awak jgn lupe smbahyang...n kalau die masih ade die nak saya yang jage n dok uma tu sbb awak la ank bongsu...tersentuh.macam2 pesan...INSYAALLAH kalau ade jodoh..dgr tu pesan mak,nazatul dah penat cakap ulang2 kt amin....tp sume tak berbekas...moga satu hari tuhan bukak pintu hati awak..amiinnn...


lawa x.??hehehe

No comments:

Post a Comment