I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday

Jejak Kasih..=.=

Assalamualaikum :)


          Pssstt....Lame gile rase x update blog. Dh bersawang-sawang. Eh ade ade ke org bace blog kau.?? Xde hal la... aku menulis bukan nak suruh org bace pon... Kot mme tau kn bole djadikn tatapan aku di hari tua nanti. Amboi.... tu pn kalau pnjg umur.. : D       
            Berbalik pada tajuk kite hari ini ye.. :) saje nak cite Jejak kasih antare kami.... Siapakah.??? Aku & Dia la... :) Post sebelum ak ade bgtau kami  juz friends tuk diri masing2 berubah... for 2months. starting from april until june. Lme jgk kn. Mmg sedih jugak la mase tu... msj pn sbgai kwn,tu pn kdg2 msj kdg2 x... Rase lain sgt  sbb sblm ni couple tbe2 kwn biase. Tp dlm diam die amik tau jugak psl ak dri kwn die n adik aku. Dlm pd mase yg same jgk aku telah mengadakan satu 'konspirasi' dgn adik ak tuk mengenekan die yg aku keje kt JUSCO Tebrau City kt stu butik ni.Pada hal butik tu x wjud pn..HUHU. Mase tu ak tgh cuti sem. Die pn percaye n marah2 aku asal nk keje xcakap gtu gni....HAHA. Padam Muke kau.! Die siap cite die cari ak kt Jusco tu, tp mane la nk jumpe sbb butik tu xwjud kn..;p  cm 2 la citenye...BUT PAST IS PAST. Now aku hepi dgn kehidupan aku yg skrg..:)        
                Pas die dpt tau ak kje, setiap hari die cntact sbb risau kot...HAHA. Syg jgk kt ak rupenye..Setelah sekian lame xjumpe ade la dlm sebulan kot, die ajak jumpe.. Ehem2. Berbunga-bunga hatiku..HAHA. Lokasi Jusco Tebrau City. Tu la tmpt org paling suka kt JB kot. Aku dari umah baru aku. Ak rase hari tu mcm first time ak jumpe die. Sumpah mase tu ak jadi PEMALU dgn tibe2..huahuahua. Kiteorg Jalan2,shopping die blnje sluar CK shelai. Terharu cek sbb smlmnye ak mmg dh pg n dh usha slua tu.cntik gile tp harge....:( Mcm tau2 je ak nk slua tu. GUMBIRA tak terkate...:))))) Then tgk wayang 3D Kung Fu Panda n balik........




aku yg PEMALU.. ;p
eh eh knp ni.

Mohd Amin
memasing.
kami <3
best wooo....

p/s: syg awk..:))



No comments:

Post a Comment