I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday

b'Jalan-jalan di Kuala Lumpur

Thankz my Sayang sudi datang dari jauh melayan kerenah sy...pujuk punye pujuk akhirnye dtg jugak...Kuala Lumpur here My SAYANG come..ngee~Mereka yg terlibat Aku,My Amin,Kojai,kecik yg mmg stay KL sbgai pemandu pelancong kami dan juga mmbe aku,nurul Hafifi.First kami pg Genting Highland..fuhhh sejuk gile..kiteorang main indoor n outdoor sbb ad mmbe n dpt diskaun..haa main la kau sampai lebam..! Paling best kt SNOW WORLD..dalam salji..macam kt OVERSEA plak rase..tak dpt pg oversea pg cni pn jadi la...HAHA.Then kiteorang main SPACE SHOT.Aku la paling teruja nak main bnde alah tu sbb paling tinggi n dari jauh dh nampak..Tp sumpah tak nak naik lagi..= ( Tuhan je tau perasaan aku masa naik bnde alah tu..macam hilang separuh nyawa aku..aku siap jerit2 "amin nak turun...tak nak naik..takot...suruh die berhenti!!"...haha.berdekah gile..then fifi cakap atul pejam mata kalau takot..ape lg aku pon pejam la mata..turun je teros senyap..masih b'nafas lagi rupenye aku....huhu..Pas 2 tnye amin knp awk senyap je td mase kt atas,then die jawab sebernanye takot tu yg senyap je....hahaha..lawak la mohd amin ni..then continue main permainan lain..ape2 pn GENTING MMG TERBAIK..!
Jumpe lagi Genting.Mungkin akan datang  tuk HONEYMOON plk..cewahh.!heee c( :
perjalanan balik 2x aku muntah..dgn amin pun muntah sekali..hey kite ni mmg sehati sejiwe kan syg..mesti same..huhu
dah malam pn.Perjalanan diteruskan..Lokasi seterusnya adalah i-City.Ni dah masok kali  ke-4 aku pg cni.so xberape excited la..cume kali pertame buat mohd amin.tp die xteruja lgsung pn..huhu.Juz tgk pameran binatang n snap2 gmba.ape2 pn tetap best.!
sambung lagi perjalanan pda keesokan harinya..pg PAVILION saje..bawak org jB b'jln2.tempat2 lain die org dh pnh pg..tak shopping pn sbb xde mase, ptg dah nak balik jb.tp yg best nye jumpe org kg,abg Ijul...lepaking at Carlos.die keje kt c2..kate abg tu,restoran tu jejai yg punye(ala kekasih hati fasha nak sandha tu)..huhu..die blnje minum n shisha..peh kalau saje2 nak lepak tnpe abg tu mmg xla..kopak duit..harga air chocolate yang aku minum tu je dah rm12++.rase macam org kaya plak lepak2 kt tempat cm 2..ahai..HAHA..trime kasih org kg ku.!
tbe masenye tuk pulang.pkl9 malam gerak balik Jb with my syg n kojai...bye kL..
thankz by sudi spent time dgn Honey...Gembira sgt1000x:)

gambar kami..
nak masok snow world

ouchh..sejuk : p
space shot...huaaa takot
me n fifi di LONDON..:)

KAMI ( A&N)

sygku nak memanah..
ceh2..pandai ke..hee
naik buai..pening kepale.!

 
malam sudah

katak yg unik di pameran itu..geli.

haa berani x sy..huhu

mereka..
kurus nye sy..c( :

hey cium plak..jeles la cmni

penat

silver man..atok kuala lumpur :)
  
sukenye mereka

carlos..

sedapnye..!
ehem2..<3

TBS..cian die penat.

bisik ape plak tu..ngee

ok itu saje...byk lg gmba..tp xlarat nk upload..:p
jumpe lagi...daaaaa



No comments:

Post a Comment