I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday

Yahuuuu....dapat G-SHOCK..!!

Assalamualaikum dan Hye..!^_^

                Hey nak btaw ni...sayang saya belikan saya G-Shock..Ala jam yang zizan raja lawak pakai macam2 warna tu..gumbira nya tak terkata..= )sebab sebenarnye aku yang plan nak bagi die..kire nak buat suprise la..jp lagi tgh jalan2 die tepon..."honey tolong surveykn jam g-shock kt kL..jam by dah putus,kalau ok by beli kat sane je"..letak tepon..dalam hati ait aku baru nak bagi kau,dah lame terpikir nak bagi cume duit je tak mengizinkan...tak pe la bagi bende lain jela.Belikan die baju AX..Hargenye tak payah tanye sebab kat butik tu tak de harge puluh2 okey..paling murah pon RM180++..
               berbalik semula kepada tajuk kite pada kali ini ye..hee..esoknye die pon datang KL.kami pon pergi la survey jam kt ts,n sungei wang..dekat 5 kedai jugak kami jelajah.sume harga hadoi....last2 behenti kat sebuah kedai ni..sorang akak yang jage...die tengok 3orang lelaki n lelaki2 ni pon gatal2 konon2 peramah..padahal saje nak dapat harge murah..huhu..lame gile kat kedai tu..lame2 akak tu pn cam xde mood nak layan...byk sangat songel..!
              Dah dapat jam die jap lagi aku pn capai baby-G yg paling latest..aku cakap nak jugak...ngeee~Amin pon cakap amik la..huhuhu...ape lg...jgn di tunggu..tp aku lebih minat g-Shock..pilih2 dapat jua akhirnye..colour merah G-lide..nk kate latest xla sgt.biase2 je...bile la dapat buat koleksi macam2 colour macam zizan tu..ahaaii..
           Ape2 ponTHANKZSAYANGKU...muuuahhhhhhhhh....!!Honey akan jage leklok...bile tengok jam ni akan sentiase ingat kat kamu....:)

itu dia..
fifi b'tindak sebagai model..:)

sygnye duit.!

hahaha..xbole bla.xde keje..
LOVE U..!

No comments:

Post a Comment