I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday

OH DSLR....!

Assalamualaikun dan Hye..! ^_^

           Best nye hari ni dapat pegang DSLR...!Hey bile la aku akan dapat memilikinye...dah lame aku minat kat kau tau Mr.DSLR...erm..Geram nye.!!tak tau nak cakap cane tp aku geram sangat tengok sape yang     ade..dah la aku ni suke posing2 tangkap gambar byk2(bajet CUN plk kau)..bile jalan2 tengok orang pakai n bawak dalam hati berkate bile la aku nak dapat ni...
                             mak kakak nak camera tu belikan la.. : ( haa.....!!aku dapat satu idea...ape lagi cam biase..mintak ganjaran.Dialog biase yang diucapkan,"mak kalau kakak dapat pekse ok...mak bagi hadiah ni ea..ngee~"...tau2...kongsi duit dengan ayah..hahaha(kau pk mak bapak kau cop duit) kakak janji akan        dapatkn 4flat(yakin bole dapat ke??)...yes..aku yakin..yang penting perlu berusaha dengan lebih gigih...     demi mu DSLR. Hope satu hari kite dapat berjumpe dan kau dapat ku miliki..tunggu aku tau(ayat tak bole bla)..c( :

tu dia..

nak jugak..!!:(


No comments:

Post a Comment