I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday

NYaNyOk vs SaKan berGamBar..

aSsalamualaikum dan Hye..!

lawak la ari ni..ade aku khayal dok sorang2 kat library sampai xperasan ade kelas bisnes pkol11.then tgk la jadual nk tgk kelas pkol12 kt mane..jp lagi terpandang eh pkol11 ade kelas ke...tapi jam lagi 5mnit pkol12.hahaha..ape sey..hey da nyanyok rupenye kau nazatul.cepat2 naik tingkat5..kelas pon dah abis..nasib lecturer masih ade lagi.then terangkan la keadaan sebenar..she said its okey..lain kali jangan khayal...then die tanda aku datang...hahaha...beruntung la kau.
 Then hari ni nak kongsi gamba2 aku di kolej...tak tau kenape hari ni rase tenang n happy sangat...Thankz God...Sory la aku tak hot cam korang...
SAYA HANYE SEORANG GADIS YANG BIASE2 SAJE..^_^


ini la saya..:)
berangan ke belajar cik akak

saya dan balqis

peace:)

jam tukar dgn kawan

me n isha

my Kolej

najib yg pemalu


plesing kuat


No comments:

Post a Comment