I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday

SenTap SekeTika

Assalamualaikum uollzzzz....!^_^

ehem2..nak btaw ni td aku pg CERAMAH AGAMA..fuyoo nazatul jadi budak baik(baik la sgt kn)..huhu.siap berjubah lagi tau..macam aku plk penceramh jemputan malam tu.hahaha..ceramah agama tu bertajuk BELAIAN JIWANG..dah tentu2 la pasal cintan cintun kan..Best sangat penceramah tu..ape yang die sampaikan aku rase tersentuh kat hati ni n membuatkan aku sentap seketika...Betape kerdilnya Hambamu ini YaAllah..selalu lalai dan melupakanmu..Antara isi ceramah tu ialah betape BERHARGA N MAHALNYA HARGA DIRI SEORANG WANITA/GADIS/PEREMPUAN..Jika kite rase diri kite ni mahal,berharga,bernilai n bukan barang MURAH, JAGE dan TUTUPI la ia...maksudnye jangan la suke2 dedah sane,dedah cni n bg orang suke2 sentuh..!Tutup aurat...then pasal putus cinta..xperlu sedih2..INGAT ALLAH & JATUH CINTA LA KEPADA-NYA kerana sudah pasti n confirm la DIA akan membalasnya dan tak akan mengecewakan kita..semakin kuat kita cinta kepada-Nya semakin kuat DIA sayang n ingat kat kita....INSYAALLAH..Semoga Kau memberi hidayah dan NUR kepada ku YaAllah..Jauhilah aku daripada perkara2 yang Kau murkai..maafkan aku kerana sering melupakanMU..Semoga kita juge same2 mendapat Rahmat daripada-Nya..amiiinnn..:)



No comments:

Post a Comment