I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday

lalalalala........

yg ade anak panah tu---------->PENTING

ape kau buat tu budak...tak de keje hape..kebosanan kemelandaan..begitu la jadinya..saje suke2..melayan perasaan.HUHUHU..dok hostel xbalik JB.huh.!bosannye+lapar...cafe bawah tak bukak,nak jalan kaki pegi makan jauh..walau orang cakap KL ni macam2 ade tapi hati tetap kat JOHOR..rindu la mak..:( sedapnye kalau dapat masakan mak.Daging masak kicap then tak lupe mak mesti akan buatkan puding kegemaran aku..belom sampai seminggu dah rindu,minggu lepas baru balik..ape la kau ni budak...lantak la..nak mak jugak(sambil hentak2 kaki)..HAHAHAHA..magrib tepon mak.bile tepon mesti nak menangis(muke rock hati kama)...huhu..then malam ayah tepon.."kakak ade duit x,t ayah bank in??"eh salah dengar ke ni..selalu tggu aku tepon baru nak masokkan..mulot ni pon gatal pegi jawab,xpe la yah ade lagi..t xde kakak tepon.ape la sengal kau ni..orang nak bagi amik je la..xpe la..bia ayah tahu anak die ni x boros(padahal HARAM nk simpan duit)..HAHA..Rindu ayah jugak la..dah lame tak jumpe kn..lately rase sunyi sangat..tak de sape dah nk dgr aku berceloteh,pot pet pot pet.tuk_____________xpe la hope awak Bahagia walau tanpe saya.ape2 pon SAYA SAYANG AWAK.KAKAK SAYANG MAK n AYAH JUGAK tau...='(

No comments:

Post a Comment