I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday

agot@bogot@mohd ishamudin..

HyE kepada tuan NAME yang di atas tu..hahaha..saje buat entry tuk kau. kau dah macam abg2 aku..kan tak lame lagi kite nak jadi sedare..kn2.??insyaAllah kalau ade jodoh dengan si tettt tu...HAHAHA..berangan kuat Seyh.!
ehem2..bile nk b'PUNYE.??HEHEHE. pening la tengok kau ni..aku paling tak dapat lupe mase kau putus dengan I___. Down gile aku tengok kau..antar mesej kat amin ape2 je.Berdekah aku mase tu dengan amin baca mesej2 kau..tak bole bla.tp tu la kite kan..ade masalah baru nak ingat tuhan..pas tu haram..Sedih n sakit hati kan bile orang yang kite sayang buat kite cam tu...hancur lebur semuanye..rase macam orang BODOH bile kite kene tipu n mainkan ..Tapi mungkin ade hikmah sume tu.Mungkin ALLAH temukan kite dengan orang yang salah dulu baru ALLAH temukan dengan orang yang betol2 tuk kite.Mungkin ade juge silap kite sampai jadi cam tu..MUHASABAH diri..jangan hanye tahu menunding n mengatekan kesalahan orang lain.tak de yang SEMPURNA kat dunia ni..Eh ape aku mengarot ni.tengok kan aku dah cakap kalau aku dah berceramah susah..HUHUHU.macam la baik sangat ek..ehehe.xde la kite sesame insan kaN kene saling ingat mengingati..c( :
ape yang tak elok kite same2 ubah k..Tuk kau aku sentiase doakan n berharap kau dapat cari n jumpe yang terbaik.thankz sudi dengar masalah aku bile aku ade masalah dengan die, walau kadang2 kate2 kau tu tak boleh pakai..HAHAHA..keje rajin2 yo..kan nak beli mr.'H'..antare kau dengan amin kite tengok siape yang dapat dulu okey...:)
K da abis.......ehehe.maap kalau ade tersilaP bicara...
FRENZ FOREVER..:)

ni la die kawan saya yang kepala xbape nak betol tu..:)
amboi bukan main lagi.

No comments:

Post a Comment