I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday

si GADIS bLue..


Assalamualaikum dan SALAM 1 MALAYSIA..! ngee~ ^_^

    Hey siape tu si GADIS blue.???ops..mesti kepala dah pk bukan2 kan..bukan blue yang *%^&$#%  tu okey,tapi hari ni aku pakai serba biru..baju biru,kasut biru,jam biru,tudung je la x..hee.eh kenape melaram sakan ni pg kolej..mesti la..hari ni ni aku ade english forum n kene la pakai dress code yang sesuai..sebab tu  sume akan  dikire...NERBES tau x..kiteorang first group yang kene present.mesti la banyak kelemahan sebab tak tengok lagi care group lain buat prensentation..ape ape pon aku rase aku dah buat yang terbaik...eh bukan aku je,mmbers group aku yang lain jugak la..thankz pija,najwa,mira:)
then pas siap ape lagi gamba2,posing2..biase la orang bajet HOT kan.HAHAHA..dok library b'web cam tak ingat dunia...hey kalau lappy ni bole b'cakap die dah b'bunyi "kau pk muke kau lawa sangat ke hah."HUHUHU...bia la..yang penting aku hepi n xkacau hidup orang...YEAH..ops lupe nak btaw.this is my first time wearing this shawl..sebelum ni xbape yakin nak pakai.tapi suke tengok orang len pakai..JELES tau x :( erm..ape2 pon aku rase cam lawa plk aku pakai(bapak perasan kau ni)....kihkihkih..lepas ni bole la  cube pakai lagi..nak tunjuk kat mak mesti mak terkezuttt..upzz..=.=
.
.
.
.
.
ehem2.!

:)
tunggu hidayah tuk pakai camni
alololo..
i LOVE u
ouchh.. 
  


pipi ku yang dh mule naik JERAWAT



anak sape la ni
kegilaan

eh bersinarnye gigi kami :)

me n zaher

orang belajar kau POSING.!

ok tu je la.macam la orang nak tengok sangat kan.HUHUHU...sori la aku memang suke b'gambar :)

No comments:

Post a Comment